Koray Tuğberk GÜBÜR SEO

Koray Tuğberk GÜBÜR är VD och grundare av Holistic SEO & Digital där han tillhandahåller SEO-konsulttjänster, webbutveckling, datavetenskap, webbdesign

Koray Tuğberk GÜBÜ - Martin Maximus presenterar Koray, som är VD och grundare av Holistic SEO & Digital där han tillhandahåller SEO-konsulttjänster, webbutveckling, datavetenskap, webbdesign och sökmotoroptimering tjänster med strategiskt ledarskap för byråns SEO-klient projekt.

Koray Tuğberk GÜBÜR - Martin Maximus presenterar Koray, som är VD och grundare av Holistic SEO & Digital där han tillhandahåller SEO-konsulttjänster, webbutveckling, datavetenskap, webbdesign och sökmotoroptimering tjänster med strategiskt ledarskap för byråns SEO-klient projekt.   Koray Tuğberk GÜBÜR SEO är VD och grundare av Holistic SEO  "Varje pixel, millisekund, byte, bokstav och användare är viktiga för SEO"  Koray Tuğberk GÜBÜR utför SEO A/B-tester regelbundet för att förstå Google, Microsoft Bing och Yandex som sökmotorernas algoritmer och interna agenda.   Koray använder Data Science för att förstå de anpassade klick kurvorna och baby sökmotor algoritmernas beslutsträd. Tuğberk använde många webbplatser för att skriva olika SEO-fallstudier.   Han publicerade mer än 10 SEO-fallstudier med 20+ webbplatser för att förklara sökmotorerna. Koray Tuğberk började sin SEO-karriär 2015 i casinobranschen och bytte över till SEO-branschen med sk. vita hattar (the white-hat).   Koray har arbetat med mer än 300 företag för deras SEO-projekt sedan 2015. Koray använder SEO för att förbättra användarupplevelsen och konvertering frekvensen tillsammans med varumärkes-medvetenhet för online företag från olika vertikaler som detaljhandel, e-handel, affiliate och b2b, eller b2c-webbplatser.   Han tycker om att undersöka webbplatser, algoritmer och sökmotorer.

Koray Tuğberk GÜBÜR SEO är VD och grundare av Holistic SEO

"Varje pixel, millisekund, byte, bokstav och användare är viktiga för SEO"

  • Koray Tuğberk GÜBÜR utför SEO A/B-tester regelbundet för att förstå Google, Microsoft Bing och Yandex som sökmotorernas algoritmer och interna agenda.

  • Koray använder Data Science för att förstå de anpassade klick kurvorna och baby sökmotor algoritmernas beslutsträd. Tuğberk använde många webbplatser för att skriva olika SEO-fallstudier.

  • Han publicerade mer än 10 SEO-fallstudier med 20+ webbplatser för att förklara sökmotorerna.

  • Koray Tuğberk började sin SEO-karriär 2015 i casinobranschen och bytte över till SEO-branschen med sk. vita hattar (the white-hat).

  • Koray har arbetat med mer än 300 företag för deras SEO-projekt sedan 2015.

  • Koray använder SEO för att förbättra användarupplevelsen och konvertering frekvensen tillsammans med varumärkes-medvetenhet för online företag från olika vertikaler som detaljhandel, e-handel, affiliate och b2b, eller b2c-webbplatser.

  • Han tycker om att undersöka webbplatser, algoritmer och sökmotorer.

Vad är Brand SERP?

  1. Brand SERP är sökmotorns resultatsida för en navigerings fråga relaterad till en varumärkes enhet.

  2. En varumärkes enhet är en enhet med den typ av varumärke som har egenskaperna hos en organisation och ett företag samtidigt.

  3. En varumärkesenheten mest populära och relaterade attribut för semantisk sökning är dess VD, personal, telefonnummer, adresser, startdatum, arbetstider, industri, förtroende, expertis, servicekvalitet och historiska nyheter om sig själv.

  4. Varumärkes SERP kan inkludera klagomål, samarbetes information, tjänstlista, VD:s identitet, tagginformation och bransch-relaterade nyheter för själva varumärket.

  5. Inom en varumärkes-SERP kan SERP-funktionerna nedan hittas.

Google My Business Panel - Inkluderar företagets huvudkontor

Potentiella kunder kan ställa frågor, hitta grundläggande information, läsa tidigare recensioner eller skriva nya recensioner.

Sökförslag:

  • Populära navigerings frågor eller korrelerade frågor för varumärkesenheten eller en relaterad varumärkes enhet och person.

Video Karusell:

  • Relaterade och detaljerade videor som definierar varumärkets tjänster och identitet.

Bildpaket: 

  • Visuell definition av varumärket oavsett om det är logotype eller konstverk.

Lokalt kartpaket:

  • Liknande huvudkontor av samma märke, eller liknande märken.

  • Om varumärket innehåller generiska termer kommer Local Map Pack att få mer konkurrens om varumärkes SERP SEO.

PAA- Människor ställer också frågor: 

  • Förtroende, rykte och ämnesrelaterade frågor för ett specifikt varumärke.

  • Att besvara dessa frågor direkt från varumärkets ägda webbresurser är viktigt.

Recension Stjärnor: 

  • Stjärnor som visar kundens uppskattning av kvaliteten på tjänsten, produkten, webbsidan eller artikeln.

FAQ 

  • Frågor och deras svar visas under ett organiskt resultat i FAQ Structured Data.

  • Tabeller i beskrivningar: HTML-tabeller som kan visas i varumärkets SERP-kodavsnitt.

Utvalda utdrag:

  • Om en fråga på naturligt språk används för ett varumärke kan sökmotorn visa ett utvalt utdrag som svar.

Liknande enheter:

  • Andra relaterade företag, institutioner eller varumärken kan visas av sökmotorn.

  • Den här platsen kan hjälpa andra varumärken att få synlighet från ditt varumärkes SERP.

PAS - Människor söker också efter: 

  • Andra enheter av olika slag som söks efter eller associeras med varumärket av sökmotorn eller användarna.

Top Stories:

  • Om det finns nyheter eller trend ämnen relaterat till varumärket kan Top Stories visas i Brand SERP.

Nyhetspaket: 

  • En samling relevanta nyhetsartiklar kan presenteras i mitten av SERP av sökmotorn.

Länkar för hela webbplatsen: 

  • Länkar till inre sidor på varumärkets webbplats som visas under varumärkets hemsida.

Jobbannonser:

Varumärkets platsannonser från olika källor, inklusive Google Jobs, kan användas i Brand SERP

Fler artiklar om duktiga SEO-Experter

Hey, I’m Martin Maximus, The GymPartner. I’m a small business owner living in Gothenburg, Sverige.  I am a fan of gym, business, and design. I’m also interested in fitness and web development.   Martin Maximus founder and owner of GymPartner Training equipment You can visit my company website with a click on the button above.  I am a wholesaler for strength training equipment.  I sell both new and used gym products.  We have everything from bar rods, dumbbells, kettlebells, weight boards, workbenches to crossfit accessories.  Our biggest and most important business is to 95% sales of complete used Gyms from one and the same brand.  Therefore, our “lowest price guarantee” applies only to the purchase of complete used gyms. Only 5% of sales are single new gyms.   From Sweden's largest warehouse store in Mölndal, we sell complete used gyms, used gym equipment, treadmills, crosstrainers, exercise bikes & spinning bikes from the world-leading manufacturers Technogym, Life Fitness, Precor, Cybex, Startrac, Body Bike & GrandMaster by GymPartner. You get a 6-month spare parts guarantee when you buy Cardio machines. Our new gym products are from GrandMaster by GymPartner, Ziva.   Martin Maximus have sold more than 700+ complete used gyms in the past  40 years  Many of these can be found on our map of GymPartner's selected partners

MaXimus The GrandMaster Blogg på Substack

Mina världsledade varumärken i begagnade produkter är Technogym, Life Fitness, Precor, Startrac & Cybex

Även om GymPartner främst säljer Ny Träningsutrustning och begagnad Gymutrustning eller helst kompletta Gym så är du välkommen att prova i vår utställning på Nämndemansgatan 17 i Mölndal.

+4676-393 30 57 

maximus@gympartner.nu

martin maximus börjesson - GymPartner